Teraz zmieniła się mechanika walk, mamy linie i pola, które w czasie walki trzeba być w stanie zapelnić, chociaż raz. 1. Pierwsza linia - tu walczą hoplici i giganci (wybór robionych jednostek zostawiam do wlasnego uznania). Żeby zapelnić wszystkie pola musi być albo 210 hoplitów (7pól po 30 szt) lub 70 gigantów ( 7 pól po 10 szt) 2. Druga linia - tu walczą strzelcy i łucznicy. Osobiście preferuję strzelców. Na zapełnienie pól trzeba 49 szt ( 7 pól po 7 szt). W tej linii walczą również procarze, ale ich nie biorę zupelnie pod uwagę. 3. Flanki - tu się usadawiają wojownicy i włocznicy. Osobiście preferuję wojowników. Na zapelnienie pól tzreba 120 szt ( 4 pola po 30 szt) 4. Trzecia linia - maszyny burzące. 18 szt (3 pola po 6 szt). Najlepsze na mur są moździerze, bez nich większego muru nawet nie ruszymy. Taran w ogole muru nie ruszy, zmęczy się i pójdzie Ale są przydatne kiedy muru już nie ma, wtedy można ich puścić zamiast moździerzy. 5. Pola dla lotnictwa - żyrokoptery i bombardiery. Na te pola wchodzi 30 żyrokopterów i 15 Bombardierów. 6. Pola na służbę pomocniczą - lekarze i kucharze. Z moich obserwacji wynika, że dalej nie działają. Ale mam ich na stanie zawsze i puszczam po kilka sztuk do każdej fali atakujacej, czy obronnej. Reasumując, zeby efektywnie pomóc w walce należy mieć zestaw podstawowy i jego wielokrotność ; 210 hoplitów ( 70 gigantów), 49 strzelców, 120 piechurów, 30 żyrokopterów, 15 bombardierów, 18 moździerzy, lekarzew i kucharze. Bardzo ważne jest utrzymanie ciąglego zapelnienia wszystkich pól
|